20+ порад від професіоналів своєї справи, за які вони зазвичай беруть гроші

Професійні спільноти зберігають за сімома печатками таємниці, що дозволяють їх бізнесу процвітати з року в рік. Деякий «витік інформації» допоможе потенційним клієнтам заощадити значні суми грошей. Це я знаю з власного досвіду, тому сьогодні розповімо історії фахівців, котрі щедро поділилися своїми секретами. Вони стануть в пригоді тим, хто не любить розкидатися грошима.

Працівник салону краси

  • Я працювала в багатьох салонах і спа понад 10 років. Ніколи не кажіть нам, що ви наречена. Звичайна зачіска коштує 500 грн, а весільна – 1000, а ще ми наполягаємо на пробній зачісці (ще 700). Вартість кожної послуги для нареченої збільшується майже вдвічі, а результат буде тим самим.
  • Я майстер з відрощування нігтів. Для тих, хто хоче довгі нігті, мій рецепт: скибочка червоного перцю, скибочка імбиру, 1 ч. л. ложка солі, дрібка соди, все змішати та залити окропом, настояти 2 години та перелити це все в пляшечку зі спреєм. 3 рази на день оприскувати нігті. Результат не змусить на себе чекати.
  • Лак для волосся виводить фарбу для волосся з одягу, якщо відразу розпилити його на пляму.

Читайте також: 20+ людей розповіли, чому зареклися допомагати навіть найближчим людям

Продавець одягу та взуття

  • Наступного разу, перш ніж одягнути туфлі, змастіть їх усередині кремом Nivea в проблемних місцях.
  • Ще давно, студенткою, я працювала в магазині одягу. Хочу поділитися з вами деякими одкровенням і порадою. Дівчата, якщо ви купили плаття, кофтинку або щось інше, обов’язково вдома опустіть його у воду і погляньте, що вийде. Перш ніж ви купите абсолютно «нову» сукню, її поміряє осіб зо 100 за день, хтось напне на давно не мите тіло, у когось проблеми зі шкірою, прищі по всьому тілу, хтось на нього стане, хтось висякається… Якщо пощастить, продавець відпарить виріб гарячим повітрям і повісить назад, а ви його одягаєте відразу після магазину…
  • Шкіряне взуття: жодної води, жодного крему, жодних щіток. Вони руйнують заводське покриття шкіри. Купили нове взуття — тричі з інтервалом хвилин в 15 обробили водовідштовхувальним спреєм. Починаємо носити. Якщо взуття забруднилося — чистимо тільки піною очищувальною, після неї — знову водовідштовхувальний спрей. Взуття завжди як нове.

Стоматолог

я

  • Я стоматолог. Коли я вчився в стоматологічній школі, до мене підійшла співробітниця відомого виробника зубних паст і сказала, що всі їх пасти абсолютно однакові, а єдина різниця — це упаковка. Отож, паста для відбілювання, захисту ясен або щось ще, — це все одна і та ж паста. Винятком є паста для чутливих зубів: як правило, вона містить додатковий активний інгредієнт, який допомагає при чутливості. Не купуйте дорогу зубну пасту, якщо ви думаєте, що вона краща для ваших зубів. Просто купуйте те, що вам більше подобається.

Працівники продуктової галузі

я

  • Чим слабше просмажування кави, тим більше в ній кофеїну, а не навпаки. Я часто чую, як люди кажуть: «Я візьму каву слабкого обсмаження, я ж не хочу НЕ спати всю ніч, ха-ха». Пам’ятайте: кофеїн знаходиться в зернах від самого початку. Чим більше ви їх обсмажуєте, тим більше кофеїну згорає, оскільки він знаходиться в натуральних оліях бобів.
  • Одним з моїх клієнтів був завод по розливу молока. Я був дещо здивований тим, що вони розливали одне і те ж молоко в упаковки з позначками «органічне» і «неорганічне». Виявляється, все їхнє молоко — органічне, але щоб не втратити ринок неорганічного молока, вони просто розливають його в різні пляшки та вказують різні ціни.
  • Якщо ви купуєте горіхи або зерно, то знайте, що контейнери для їх зберігання рідко чистять. Швидше за все, їх просто зрідка промивають. Коли я очолив наш оптовий відділ, в ньому не було розкладу очищення або процедури дезінфекції. У контейнерах були колонії метеликів/комах і цвіль. Наш магазин відкрився майже 5 років тому.

Будівельники та майстри з ремонту

я

  • У більшості випадків, коли смартфон не заряджається, в USB-порту застряє сміття. Просто візьміть голку або тонкий пінцет і прочистьте його.
  • Якщо ваші вікна або розсувні двері важко відчиняти і зачиняти, в 9 випадках з 10 ми наносимо звичайний засіб для миття посуду на рейки, і вони прекрасно працюють. Проходить 5 хвилин, і ми виставляємо рахунок в $ 150. Просто застосуйте рідину для миття посуду.
  • Людина, яка приходить до вас додому, щоб зробити ремонт, зазвичай сама вирішує, який рахунок вам виписати. Щохвилинний контроль за процесом, який буде сприйматися професіоналом як недовіра до якості його роботи, збільшить кінцеву вартість. Грубе поводження з ним вартує додаткових витрат. Будьте ласкаві до нього — і ви заощадите багато грошей.
  • Люди намагаються наклеїти шпалери самі. Бульбашки в цій справі явище часте. Але його можна виправити. Для цього нам будуть потрібні клей для шпалер і шприц. Робимо невеликий розріз в ділянці пухирця і заповнюємо його. Після цього сухою ганчіркою розганяємо клей по всьому утворенню.
  • Якщо вам здається, що механік сумнівається в ціні, завжди запитуйте, скільки годин потрібно на роботу. Розділіть суму на кількість годин, які, за його словами, будуть потрібні для роботи. Якщо сума завищена, знайдіть іншого майстра.

Масажист

  • Я масажист, і найбільший наш секрет — це розтягнення. Якщо ви робите його правильно, ви позбудетеся від 90% проблем, але нікого не вчать, як правильно розтягуватися. Суть розтягнення полягає в тому, щоб робити рух, протилежний тому, що роблять м’язи, коли вони працюють. Сенс цієї маніпуляції полягає в тому, щоб полегшити біль і поліпшити кровообіг в необхідній зоні. Якщо у вас болить передня частина ноги, вам потрібно розтягнути її задню частину. Якщо у вас болить передня частина руки, розтягніть її ззаду.

Сантехнік

я

  • Якщо вдома не знайшлося засобу для прочищення труб, можна використати звичайний пральний порошок. Його треба засипати в раковину, трохи розбавивши гарячою водою. Підходить для харчового та жирного засмічення. Ідеально залишити на ніч.
  • Немає паперових рушників, які розчиняються у воді. Труби засмітяться дуже швидко, і доведеться платити сантехніку. Викидайте паперові рушники в сміття, а в унітаз тільки туалетний папір.

Співробітники готелю

  • Працівники рецепції в готелях часто мають карт-бланш для зміни тарифів, типів номерів і так далі, якщо ви бронюєте їх безпосередньо. Часто ми просто підвищуємо рівень номера для гостей, які нам подобаються. Дайте чайові на стійці реєстрації. Ідіть в свій номер і протягом декількох хвилин придумайте щось, що стосується кімнати (занадто близько або занадто далеко від ліфту, хочете інший вид і так далі). І люб’язно попросіть інший номер. У кращому випадку вони підвищать рівень вашого номера, в гіршому — ви зарекомендуєте себе дуже приємним гостем, і співробітники будуть дуже уважні до вас.
  • Перед заселенням іменинника в готель йому покладуть шматочок торта в номер. Але якщо ви бронюєте номер через контрагента, а не безпосередньо, то, швидше за все, про ваш день народження команда готелю дізнається тільки після заселення.

Продавець і власник магазину косметики

я

  • Не наносьте тестери прямо на обличчя. Жоден тестер не є достатньо чистим. Користуючись ними, ви піддаєте свою шкіру небезпеці зараження. Я бачила, як діти (і дорослі) пчихають на тестери і йдуть, ніби нічого не сталося. Багато людей випадково кидають продукти на підлогу і кладуть їх назад, навіть якщо на підлозі є бруд. Багато жінок наносять блиски та помади прямо з тюбика на губи. Один і той самий продукт для губ може використовуватися 10-15 клієнтами протягом дня. Використання тестерів насправді змушує замислитися про інфекцію очей або герпес (до нас приходили клієнти й казали, що їм довелося пройти через такі речі). Ви не знаєте, хто насправді миє руки після відвідування туалету. А оскільки мій магазин розташовувався в торговому центрі, багато людей, мабуть, не робили цього.

я

  • На професійних пензликах для макіяжу можна заощадити, купивши їх в художньому магазині. Наприклад, пензлик 8-го розміру прекрасно підійде для маскування темних кіл під очима. Якщо потрібен класний пензлик для губ, попросіть 6-й розмір, синтетику, плоский, овальний. Він буде ідентичним до професійного пензлика для губ.

Яким професійною порадою могли б поділитися ви? І яка серед наших стала б вам у пригоді?

За матеріалами

ТУТКА - Відпочивай корисно
20+ порад від професіоналів своєї справи, за які вони зазвичай беруть гроші