20+ людей таємно розповіли всій мережі, як вони хитрують у себе на роботі

У кожній професії є нюанси, які впливають на наше життя, і про них варто було б знати. Наприклад, продавці інтернет-магазинів розповідають, що безкоштовної доставки не буває, а в ціну товару просто закладають її вартість. А нянечки в дитячих садках зізнаються, що діти на їхніх очах роблять перші кроки, але вони не розповідають про це батькам.

Ми в Тутка розшукали кілька таких секретів з тих сфер діяльності, з якими нам так чи інак приходиться стикатися. Впевнені, вам буде цікаво.

  • Пакувальник. Я займався фасуванням арахісу, вівсянки, сухофруктів, пластівців та інших товарів для великої фірми. Розкрию вам таємницю: в упаковках елітних брендів лежить та сама продукція, що і в найпростіших.
  • Бариста. Кавомашини рідко очищуються правильно. У 5 з 6 кав’ярень, в яких мені приходилося працювати, я знаходив цвіль під час чищення.
  • Сушист. Більшість суші-барів використовують одного постачальника і готують з однакових продуктів. Вартість залежить лише від розкрученості закладу.
  • Адміністратор ресторану. Часом відвідувачі просять збільшити або зменшити температуру в ресторані. Хвилин зо 5 я нічого не чіпаю, а потім питаю, чи стало краще. У 99% випадків клієнти залишаються задоволеними та дякують мені.
  • Кухар. Нещодавно перестав їсти на роботі. Ресторанна їжа смачніша, але через неї швидко набираєш вагу. Секрет в тому, що кухарі не піклуються про здоров’я, додаючи до страв багато солі та жиру.
  • Масажист. Я працювала в елітному спа-салоні та бачила, як інші масажисти курять і граються з тваринами-безхатьками. При цьому ніхто і не думає мити руки перед сеансом з клієнтом. А на масаж гарячими каменями я б нізащо не записалася, бо ці камені ніколи не очищуються.

Читайте також: 17 провальних ситуацій, коли у людей було лише одне завдання, але і з ним вони не впоралися

  • Кухар. Я працював в десятці ресторанів і точно знаю, що багато зі страв не відповідають меню. Свинину можуть подати замість телятини, а «елітною» рибою може стати абсолютно будь-яка.
  • Представник косметичного бренду в магазині. Люди зазвичай просять дістати останню на полиці туш, думаючи, що ті, що стоять попереду, всі відкривають і пробують, а ті, що далі, — ні. І не знають, наївні, що я переставляю свіжі та гарні туші вперед, а назад ховаю відкриті із майже завершеним терміном придатності.

професії

  • Продавець в продуктовому магазині. Всі овочі та фрукти з великою ймовірністю або торкалися чогось гнилого, або падали на брудну підлогу складу. Раджу все ретельно перемивати.
  • М’ясник. М’ясо з вичерпаним терміном придатності виставляють на продаж як мариноване, а спеції потрібні для того, щоб заглушити запах.
  • Працівник громадського харчування. Питання про свіжість продуктів я чую кілька разів на тиждень. Зрозумійте, співробітники ніколи не скажуть вам, що їжа лежить давно або взагалі протермінована, хоча можуть про це прекрасно знати.

професії

  • Фінансист. Купувати речі на скидках невигідно. Вони просто підвищують ціну, щоб зробити знижку більшою. Але є один спосіб заощадити: потрібно вибрати речі, які сподобалися, і записати їх вартість. А через якийсь час повернутися і взяти ту, яка подешевшала більше.
  • Працівник кол-центру. Ми чуємо все, що ви промовляєте, поки висите на лінії. А спеціальна програма дає нам змогу побачити, що люди друкують в режимі реального часу.
  • Співробітник відділу якості. Я ніколи не буду купувати смартфон відразу після його виходу. При перевірці ми помічаємо безліч проблем у нових пристроїв. Але в першій партії ці помилки просто не виправляються, щоб не затримувати старт продажів. Через кілька місяців якість пристроїв стане значно вищою, і це стосується не тільки телефонів
  • Працівник музичної індустрії. Багато поп-зірок не мають нічого спільного з музикою, яку виконують. Є ціла команда професіоналів, які займаються всім: від образу до текстів. А зірка лише грає роль публічної особи цього бізнесу.

я

  • Працівник ювелірного магазину. Велика частина прикрас має 2 ціни: максимальну, яка вказана на ціннику, і мінімальну, до якої можна торгуватися. Щоб заощадити, запитайте прямо про те, яка мінімальна ціна на конкретний товар.
  • Парфумер. Моя дружина займається парфумами і косметикою. Вона розповідає, що скляний флакон і механізм для розпилення коштують набагато дорожче, ніж рідина всередині.
  • Механік. Не варто притримувати двері ліфта, які зачиняються, бо механізм автоматичного відкривання не завжди спрацьовує.
  • Вихователь у дитячому садку. Я працюю в дитячому садку та іноді бачу, як діти роблять свої перші кроки. Але у нас є правило: ніколи не розповідати про це батькам, тому що ми не хочемо, щоб вони картали себе за те, що пропустили це.

професії

  • Реставратор меблів. Багато моїх колег при перероблюванню меблів просто оббивають їх заново поверх старої тканини. Ніхто навіть не думає знімати цю брудну стару оббивку. Це нечесно щодо клієнтів, тому просіть фотографії роботи.
  • Технік з ремонту кондиціонерів. Є простий спосіб буквально за 3 секунди перевірити, чи час чистити кондиціонер. Потрібно просто вимкнути його і дочекатися, коли зачиниться заслінка. Потім обережно пальцем відігнути її та зазирнути всередину, підсвічуючи ліхтариком. Всередині є вентилятор, і якщо вас бентежить його чистота, то викликайте фахівця.

  • Працівник зоомагазину. У магазині, де я працюю, найперше думають про продажі, а вже потім про комфорт тварин. Крім того, багато співробітників працюють не по професії і просто не знають нічого про правильний догляд.
  • Співробітник аеропорту. Ми не знаємо точно, де знаходиться багаж під час перельотів. Якщо ваша валіза зникла, то ніхто її не шукає. Дані просто завантажуються в комп’ютер, і коли сумка десь з’являється, то її відправляють за призначенням найближчим рейсом.
  • Розробник сайтів. Повідомлення про те, що «3 особи забронювали цей готель сьогодні» або «4 особи переглядають цей продукт прямо зараз», а також всі вікна, які спливають, — абсолютна брехня.
  • Системний адміністратор. Ми знаємо всі сайти, які ви відвідуєте, і всі ігри, які ви граєте під час роботи в офісі. Але ніхто вам не скаже ані слова, якщо ви не зробите нічого протизаконного.

  • Перукар. Майстер ніколи не зізнається, якщо зіпсує зачіску. Навпаки, буде прихвалювати свою роботу. А якщо запропонує зробити завивку — то хоче приховати свої помилки. Закручене волосся приховує навіть помилки, яких припустилися при фарбуванні та меліруванні.
  • Перекладач. Я працюю перекладачем в AliExpress, і у мене є колеги, які не знають української мови. При цьому вони завжди на 100% впевнені в точності своїх перекладів. Щоб одержати від них більш-менш адекватну відповідь, краще написати ламаною англійською.
  • Продавець-консультант. Хочете гідного обслуговування в магазинах парфумерії та косметики? При вході в магазин тримайте в руках телефон так, щоб консультанти бачили. Тоді у них них відразу виникне думка, що ви можливий «таємний покупець», тож що обслуговування буде повноцінним: про всі поточні акції розкажуть, все покажуть і пробниками обдарують.

  • Менеджер. Гарне ставлення з боку клієнта розв’яже 99% всіх проблем. Але якщо ви будете злитися або багато вимагати, то вам дадуть відповідь: «Вибачте, це політика компанії, я не можу вам допомогти».
  • Системний адміністратор. Іноді ми брешемо клієнтам. Це набагато легше, ніж пояснювати причину поломки, яку мало хто зрозуміє.
  • Кінооператор. Кінопродукція — весела штука, коли бачиш кінцевий результат. Але варто лише уявити, скільки ж часу пішло на те, щоб зрозуміти, як все це зробити.

За матеріалами

ТУТКА - Відпочивай корисно
20+ людей таємно розповіли всій мережі, як вони хитрують у себе на роботі