12 фраз продавців, які начисто відбивають бажання купувати речі у них в магазині

Рідко хто не любить шопінгу. Зазвичай процес придбання речей дає нам задоволення і радість, але, напевно, у кожного з нас був і негативний досвід, і це часто не пов’язано з якістю товару. Буває так, що через одну-єдину фразу продавця хочеться якнайшвидше вийти з магазину.

Найбільше нас, покупців, дратують грубість та нетактовність продавців-консультантів. Ми в Тутка любимо гарний сервіс, а тому зібрали фрази, що відлякують клієнтів, котрі самі чули в магазинах. І сподіваємося, що наша ілюстрована добірка внесе свою лепту в поліпшення якості обслуговування. А в бонусі ми розповімо, як деякі продавці примудряються нагрубити, не промовляючи ні однієї фрази.

1.

Без сумніву, нам дуже цікаво, яка техніка є вдома у продавця, адже у нас однакові потреби й смаки. Всім давно відомо, що це — поширений прийомчик продавців-консультантів, особливо в магазинах побутової техніки. Сьогодні він стверджує, що вже кілька років прибирає вдома «ось цим порохотягом», а через місяць, коли акція буде на інший товар, у нього вдома «виявиться» новий агрегат.

2.

А це — справжнісінький ейджизм. Виходить, якщо тобі вже далеко не 20, то варто забути про яскравий або ультрамодний одяг? А ось і ні: ми за те, щоб в будь-якому віці людина одягалася так, як їй хочеться.

3.

Не судити людей за зовнішністю — золоте правило, але часом все одно натикаєшся на продавця-консультанта в дорогому бутику, який, оглянувши вас поглядом, одразу визначає, скільки грошей ви ладні витратити. Іноді це призводить до кумедних помилок, як у випадку з героїнею Джулії Робертс у фільмі «Кралечка». До того ж нікому не подобається, коли про нього роблять поспішні висновки.

4.

А якщо не розносяться, то можна принести туфлі назад в магазин і продавці будуть готові повернути гроші?

Читайте також: 17 неписаних правил, про існування яких хочеться ще раз нагадати всім людям

5.

продавці

Таке питання завжди заганяє у глухий кут. Звичайно ж, не можна сказати напевно. Якби ми точно знали, що візьмемо певну річ, то відразу б віднесли її на касу. Так продавець-консультант демонструє свою лінь. Йому не хочеться знімати річ з плечиків, нести в примірювальну, потім вішати її знову, якщо вона не підійде. Але, здається, в цьому і є їхня робота?

6.

Коли продавець-консультант розхвалює річ, яка вам явно не підходить, це виглядає комічно та одразу наштовхує на думку про те, що йому треба терміново її продати. Його зовсім не турбує, що ви розчаруєтеся в покупці та, ймовірно, вже ніколи не повернетесь в цей магазин.

7.

продавці

А людина, яка запитує, це, вибачте, не покупець? Звичайно, вдиратися в бесіду продавця з клієнтом не дуже гарно, але часом нам необхідно лише одне невелике уточнення, а інших консультантів в залі немає. У такому випадку працівник магазину, не чекаючи на запитання, може сам поцікавитися, чого хочуть інші покупці, і або ввічливо попросити їх почекати, або покликати іншого продавця.

8.

Це і є та сама горезвісна «клієнтоорієнтованість»? Не відкладаєте навіть на кілька хвилин? Що ж, можна пошукати потрібну річ і в іншому магазині.

9.

продавці

Важко сказати, що в такому коментарі дратує більше: сексизм чи порушення особистих кордонів.

10.

продавці

Ну звичайно ж, продавець краще знає, який розмір нам потрібен, навіть якщо ми купуємо річ не собі.

11.

Продавці в бутиках брендів, які принципово не шиють одяг великих розмірів, часто попереджають про це пишнотілих відвідувачок. Напевно, у них благі наміри: зберегти час і свій, і клієнта. Однак для покупця таке попередження прозвучить швидше як «Вам нічого тут робити, схуднете — приходьте».

Крім того, співробітники таких магазинів зовсім не враховують того, що жінка може шукати одяг на подарунок. А можливо, їй і взагалі не потрібна сукня, а аксесуар — біжутерія або сумочка.

12.

Цікаво, що заважає продавцю просто назвати ціну? З якої причини йому потрібно було замість вартості товару озвучити те, що він вважає клієнта неплатоспроможним?

Бонус

продавці

Надокучливі продавці-консультанти, які ходять за покупцем від стелажа до стелажа, немовби побоюючись, що він втече, змушують некомфортно почуватися. Але ще менше бажання залишатися в магазині викликають співробітники, які повністю ігнорують клієнтів і навіть не вітаються.

Які ще фрази продавців-консультантів можна внести до цього списку? Як ви реагуєте, коли чуєте нетактовність або грубість у свій бік?

За матеріалами

ТУТКА - Відпочивай корисно
12 фраз продавців, які начисто відбивають бажання купувати речі у них в магазині