Культ людської дурості: 5 кроків до отупіння населення

Здавалося б, від рівня інтелекту співгромадян залежить багато чого – економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий та культурний прогрес. Ціле майбутнє планети крутять шестерні інтелектуально розвинених людей. Але все не так просто й зараз ми з’ясуємо чому.

Людська дурість – запорука міцної економіки.

Люди не люблять інтелектуальну працю, на неї потрібно надто багато енергії, і занадто дискомфортні відчуття вона викликає. Значно легше закрити розумну книжку та піти розважатися в найближчий бар, а може замовити піцу та посидіти в смішному чаті.

Недалекою людиною легко керувати: така не буде висловлювати своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує. Таку легше обвести навколо пальця помилковими обіцянками, напхати «авторитетною» думкою фальшивих інформаторів.

А ось освічена людина – найгірший покупець та пряма загроза економіці. Свідомому громадянину не потрібні круті машини чи дорогі смартфони для підтримання відчуття власної важливості, її мислення надто самодостатнє, щоб прагнути потрапити в якісь тренди. Така людина буде займатися саморозвитком замість відвідин нічного клубу, купить овочі та фрукти замість незліченної кількості чипсів і кока-коли, буде вкладати у своє здоров’я, а не на прокачування сідниць, грудей і вії. Виходить, чим вищою за рівнем є людина, тим менше вона залежить від моди, суспільних стереотипів і споживчого мислення, вона більше не приносить економіці вигоди, на такій важче заробити. Який підсумок? Щоб отримати покірне стадо, потрібно відучити людей від звички думати та творити. І найпростіше це зробити так.

Читайте також: 7 речей про які треба мовчати

5 кроків до отупіння населення

1. Насадження стереотипів і шаблонного мислення

За жодних обставин не можна дозволити людині думати своєю головою, це шкідливо! Краще постійно прокручувати в мас-медіа «авторитетні» та «ті, які не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів і музикантів, з якими проста людина повинна себе ототожнювати. Вона – ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили знамениті професори та дипломовані вчені.

2. Розвиток великої індустрії розваг

Щоб у народу не було часу для саморозвитку, потрібно забезпечити йому величезний спектр розваг під час відпочинку: клуби, кіно, кафе, торгово-паркові комплекси, інтернет-майданчики та звичайно, алкоголь. У людини не має залишатися часу на себе, потрібно зробити її максимально зайнятою! Сотні розважальних телешоу, серіалів, комп’ютерних ігор допоможуть розслабитися після напруженого робочого дня. З усіх екранів будуть литися епатаж, еротика, недалекий гумор і неадекватність. Це дозволить дезорієнтувати увагу людини, притупити її почуття самозбереження, зробить маріонеткою в руках великих корпорацій.

3. Жалюгідний гумор, гра на сексуальних інстинктах

Як зняти денне напруження? Завалити робочий стіл смішними картинками, мемами, відео з котиками та дешевою порнографією. Нехай наш «пішак» отримує гарні емоції, підсаджується на низькопробний гумор і вульгарні комедії, розуміння яких не вимагає розумових зусиль. І непомітно так деградує, обростаючи ледачим жирком.

4. Підживлення почуття значущості, унікальності кожного

Немає краще споживача, ніж людина, яка прагне самоствердитися, виділити свою несхожість на фоні більшості. Такими людьми керує прагнення підживити своє відчуття власної важливості – стати власником статусного авто, найексклюзивнішого одягу, наймоднішого гаджета та іншого мотлоху. Вона — унікальна й незамінна, вона бере від життя найкраще та бреше в очі суспільству. Покупки допомагають скинути стрес, втілюють собою сенс її існування та життєві досягнення. Принаймні, думати про це приємно.

5. Пропаганда чорно-білого мислення

Є тільки біле та чорне, хороше й погане, правда та брехня – іншого не дано, ніяких півтонів і відтінків. Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки свого мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності у важливих питаннях. Більше нема потреби оцінювати подію з різних боків, все заздалегідь вирішено кимось згори!

До чого призводить культивування дурості?

За допомогою мас-медіа заохочується розвиток таких якостей серед співгромадян, які допомагають виростити ідеальних споживачів. Людей провокують керуватися низинними бажаннями, маніпулюють їх інстинктами, грають на емоціях. Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав’язаним ідеалам краси та привабливості, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самозакоханість та впевненість у власній винятковості.

Ідеальний споживач повинен керуватися особистим егоїзмом, прагнути до стереотипів та світових трендів замість того, щоб слухати себе і спиратися на свої реальні потреби. Купуй більше, думай менше, відповідай нашим очікуванням про тебе! Ідеальна маса йде на повідці у красивих картинок, бере за основу «хочу», а не повинен, перестає піклуватися про природу й благо ближнього. Вона занадто засліплена своїм «я», їй ніколи думати про майбутнє.

ТУТКА - Відпочивай корисно
Культ людської дурості: 5 кроків до отупіння населення