10 неймовірних фактів про «‎Гру в Кальмара»

Вочевидь, усім відьмам, вампірам і зомбі на Гелловін доведеться поступитися місцем персонажам із «Гри в Кальмара», адже попит саме на ці костюми вже перевищив пропозицію. З часу прем’єри — 17 вересня 2021 серіал переглянуло понад 111 мільйонів глядачів, що зробило його найпопулярнішим серіалом на Netflix. Раніше цю позицію утримували «Бріджертони» із 82 мільйонами переглядів. Завдяки «Грі в Кальмара» стрімінговій платформі вдалося заробити майже 900 мільйонів доларів, при тому, що на саме виробництво всього сезону (дев’ять епізодів) було витрачено близько 22 мільйонів доларів.

Зараз «Гра в Кальмара» утримує першу сходинку серед топ-10 найпопулярніших серіалів і в українському Netflix. З такими світовими рейтингами та медійною обговорюваністю «Гра в Кальмара» має всі шанси перейти до категорії культових серіалів сучасності. Поки що Netflix тримає інтригу щодо другого сезону. Хоч відомо, що режисер і автор сценарію Хван Дон Хьок початково жодних продовжень не планував, проте шалена популярність серіалу та кілька кліффхенгерів наприкінці дають надію, що другий сезон все ж затвердять. А поки чекаємо добрих новин, пропонуємо дізнатися кілька цікавих фактів про «Гру в Кальмара», які вас здивують:

1. 11 років на полиці

Хван Дон Хьок завершив сценарій серіалу ще у 2008 році, проте багатьом студіям він здавався неприйнятно жорстоким. Тож пролежав на полиці аж до 2019 року, поки не зацікавив продюсерів Netflix, що саме шукали схожі історії у рамках нової стратегії з розширення виробництва серіалів іноземними мовами. На написання перших двох епізодів Хван Дон Хьок потратив пів року і так нервував у процесі, що втратив шість зубів.

Кальмара

2. Реальний номер телефону

У процесі знімання творці серіалу не подумали про те, що номер телефону з візитівки, яку кілька разів показують у кадрі, може бути реальним. Так і сталося. Це телефон, яким вже понад 10 років користується мешканець корейського міста Сонджу. Тепер чоловік отримує тисячі дзвінків від фанатів щодня. Постраждала і його дружина, номер якої відрізняється лише однією цифрою.

Кальмара

Читайте також: 16 фотографій зі знімальних майданчиків, які покажуть несподівану сторону улюблених фільмів і серіалів

3. Маски співробітників

Хван Дон Хьок розповів, що коли створював маски співробітників гри, то надихався мурашиною колонією. Саме із цих комах він списав ієрархію системи з чітким розподілом обов’язків між різними групами: слугами (коло), солдатами (трикутник), менеджерами (квадрат) та головним адміністратором.

4. Білі сліпони

Одразу після прем’єри попит на білі сліпони Vans Triple White (такі ж використовували гравці у серіалі), побив усі рекорди. Їх продажі зросли на 7800%, і, звісно ж, шалено підросли й ціни. Те ж саме відбулося і з усіма спортивними костюмами зеленого кольору з білими лампасами. Багато спортивних компаній терміново запустили у виробництво масові партії костюмів за лекалом серіалу, але досі не можуть впоратися з попитом.

5. Кольори

Хван Дон Хьок одягнув гравців у зелено-білі костюми тому, що шкільну форму саме таких кольорів носять діти у Південній Кореї. Рожеві комбінезони співробітників обиралися як абсолютно протилежні до зеленого за палітрою відтінків.

6. Підказки на стінах

Лише уважні глядачі помітили, що стіни залу, де весь час жили гравці, були розмальовані підказками майбутніх ігор. Поки учасників було 456, і стільки ж багатоповерхових ліжок — розгледіти щось було важко. Однак з часом кількість людей зменшувалась, а ліжка виносили, і чорні зображення на білих стінах стали чітко видимі.

7. Мелодія

Зазвичай режисери фільмів жахів використовують тужливі мелодії для посилення саспенсу і страху, але Хван Дон Хьок діяв від зворотного, і це спрацювало. Глядач сам того не розуміючи, почувався комфортно в атмосфері масових вбивств на екрані. Для цього обрали максимально заспокійливу композицію Френка Сінатри «Fly Me to the Moon». А в момент святкової вечері фіналістів у кадрі звучить «The Blue Danube» Йогана Штрауса.

Кальмара

8. Лялька-вбивця

По закінченні фільмування велетенська лялька-вбивця повинна була вирушити на склад-музей, але через логістичну помилку її на кілька днів залишили на вулиці селища за три кілометри від Сеулу. Люди фотографувались із дивним об’єктом, думаючи, що він для дітей і лише пізніше зрозуміли, що то була та сама лялька-вбивця. До речі, із її копією мають можливість познайомитися жителі Філіппін. Там ляльку встановили поруч з пішохідним переходом, де вона співає свою страхітливу пісеньку на зелене світло, а на червоне повертається і зиркає на того, хто вирішить порушити правила дорожнього руху.

9. Шкільні протести

Вчительські асоціації по всьому світу почали вимагати заборони «Гри в Кальмара» або обмеження перегляду серіалу для дітей, оскільки з дня прем’єри учні початкових класів масово «грають у кальмара», жорстоко б’ють тих, хто програв і все це знімають у TikTok. Вчителі налякані через непрогнозовані наслідки перегляду дітьми серіалу. Особливо сильний стрибок насильства серед дітей відбувається у Великобританії.

10. VIP-гості

Для створення специфічних гламурних масок з обличчями тварин для VIP-гостей, Хван Дон Хьок надихався реальними подіями. А саме сюрреалістичним балом мадам Ротшильд, що відбувся у 1972 у замку Шато-де-Фер’є неподалік від Парижу. Тоді на Марі-Елен Ротшильд була одягнена голова оленя, котра «плакала» коштовними слізьми. Кожна сльозинка — діамант у п’ять каратів.

Джерело: limelight-media.com

ТУТКА - Відпочивай корисно
10 неймовірних фактів про «‎Гру в Кальмара»